Workiiis

PEWS BLOGGEN THE GLENIS HERE!!!

Idag var typ hur jobbigt som heeellst jag var på jobbintervju, awwww. Började med mina mini-baggar var slut :(:(. inte lätt faaan, men ändå drog till busssssjäveln som var full av massa tomtar, arrg hatar tomtar, inte trädgårdstomtar dom är typ söta <3 <3. Men ändå drog till stället där dom frågade massa frågor och skit, jag sa typ att jag var bäst på allt hihih. Hon gav mig typ ondaögat, blev nästan lite rädd. Hon som intervjuade mig var typ FASHION ändå snygga RAGS hehe. Det var allt idag typ, sen har jag tvättat massa awww inte kul ge mig en sugergirl haha.   

Puss så länge bloggläsare, BIG LOVE GLENIS <3






7 to 5 everyday, ååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

Kommentarer
Postat av: Hanna

Låter som du haft en fantastisk dag glen!

Hoppas du får jobbet!

Kram/Hanna

2010-10-19 @ 20:33:00
URL: http://instance.blogg.se/
Postat av: strömberg

du! vi har samma förnamn! ska du ha ett jobb eller, pojkvasker? du! hoppas det gick bra på intervjun. du! klockan är mycket, dags för att sova.



"Viva la göteborg"

(Hehe)

ha de gott nu du!!



föresten kolla denna: lemonparty.org (HAHAHAHAH) GÅ INTE IN, var inne på den idag när frugan plötsligt kommer hem från kneget, satan vilket liv det blev. hon bah: "vill du knulla mina föräldrar eller? Ditt jävla peddo" kärringar..



hade gött du!

2010-10-20 @ 00:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0